niedziela, 9 czerwca 2013

Garść Informacji

Cześć, hej, hejo! :-D Czas na małą notkę informacyjną. Przepraszam za brak nowych recenzji (znowu). Niestety szkoła mnie pochłonęła bez pamięci. Całe szczęście, pod koniec tygodnia jest już wystawianie ocen więc powinno już powoli wszystko wracać do cotygodniowej normy. Oprócz tego, jak za pewne zauważyliście zawitało tu nowe tło - prosto z zaczarowanych szablonów od Rownidale - dziękuję! Nie było robione na zamówienie, ale jak dla mnie jest prześliczne. Oraz czas na ostatnią i najważniejszą informację - założyłam nowego bloga - o Arii. Kim jest Aria? Powiedzmy, że jest małą, białą kuleczką, z niebieskimi oczami, puszystym ogonkiem i pazurkami. Koteczka podbiła moje serce, dlatego też postanowiłam podzielić się swoją nową ,,pasją" jeśli mogę to tak nazwać. Notki będą się pojawiały sporadycznie, od czasu do czasu. My Booklist wciąż jest moim głównym blogiem - My World i My Little Charming Aria są bardziej poboczne, takie bardziej zależne od mojego widzi mi się ^^ Także łapcie linka, macie go także, po lewej, w stronach: http://my-charming-little-aria.blogspot.com/  Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz